Post by breathongavelchne on Mar 9, 2022 13:39:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Inn - Tasty Match Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Inn - Tasty Match Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feilpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Merge Inn - Tasty Match Puzzle 2022 version ▞▞▞
Dette spillet vil ikke lastes forbi den "originale" skjermen. Jeg har hatt dette spillet en god stund, og det er min favoritt. Vennligst fiks dette.
Dette kan være det mest irriterende sammenslåingsspillet jeg noen gang har spilt.
Beste sammenslåingsspill til nå, eneste problemet er at hendelsene er ganske kjedelige, og du burde kunne øke den totale energien på en eller annen måte...men et flott spill, jeg kan ikke legge det fra meg
Ville ha vært 5 stjerner, men siden den nye oppdateringen ikke lenger kan se en add for ekstra energi, så får jeg bare spille et minutt og knapt få en ingrediens før jeg er tom for energi... synd fordi det var favorittspillet mitt
Strålende spill veldig avhengighetsskapende, men kan ikke spille nå da jeg kom til nivå 70, ingen flere bestillinger trenger flere episoder, så kan fortsette å spille
Jeg fikk ikke engang å spille spillet fordi det bare etterlot meg på en helt svart skjerm. Hvis dette skjer med noen andre som installerer spillet, kan det være en spillfeil eller en feil.
Dette er et veldig morsomt sammenslåingsspill for å fordrive tiden. Jeg liker det fordi du ikke bare slår sammen, etter at varene er slått sammen har du kundeordrer du også må fylle ut. Det blir vanskelig, men alt som trengs er utholdenhet, så får du det. Absolutt verdt å prøve hvis du liker flettespill.
Mye moro. Kunne brukt mer mangfold med tingene du slår sammen, men det har vært på telefonen min i noen uker nå, og jeg åpner spillet to ganger om dagen eller så for å leke i det. Det er enkelt å spille.
super morsomt spill! Jeg skulle ønske det var mer bordplass, jeg går alltid tom for plass selv om jeg har kjøpt mye lagerplass. oppdateringen er kul! det kan ta meg litt tid å venne meg til den nye kunsten, men ja, det er generelt sett en god app
Jeg elsker absolutt denne appen! Jeg er nesten avhengig!! Den eneste grunnen til at jeg ga den 4 stjerner og ikke 5 er fordi når du først kommer lenger i spillet tar det dager å fullføre en enkelt bestilling, det er superirriterende. Edelstener er også altfor sjeldne! Du starter med en haug, men for resten av spillet er det meste du kommer til å ha 25 ish. Bortsett fra det er spillet kjempebra, og jeg vil gjerne se mer som dette!
Tonnevis av annonser
Kan du legge til mer plass?
👍⭐
Merge Inn - Tasty Match Puzzle Casual eke
Ny vurdering siden jeg ikke kan oppdatere. Fikk 4 stjerner, nå 3. Spillebrettet har krympet, jeg setter pris på å bli kvitt gaveesken, men jeg vil heller miste det ene stedet for å ha det større brettet. Jeg kan ikke spille dette spillet online, wifi eller data, det spiller ingen rolle, det krasjer alltid hvis jeg er på nett, og jeg er heldig hvis det til og med laster når jeg er på nett. Nesten klar til å slette, eneste grunnen til at jeg ikke har det er fordi jeg foretrekker flettespill som dette.
Har spilt i ca 5 måneder. Spillet er frustrerende nå ettersom matbestillingene blir for tidkrevende. Det tok meg en uke å fullføre den forrige på spillet mitt, for å bli fulgt av et annet som har tatt en uke så langt og fortsatt ikke er ferdig. Jeg ga oppgradert alt utstyret mitt til toppnivåer, men det tar fortsatt for lang tid. Jeg liker spillet, men jeg har ikke ubegrenset fritid på dagen til å sitte og spille konstant. Så på grunn av ovennevnte grunner får du bare 2 stjerner kan være 5 hvis ikke så irriterende til tider.
Nok en slettet anmeldelse, så for å gjenta, IKKE se "belønnede annonser" i forventning om å få belønningene dine...annonsene krasjer ofte og sparker deg ut av spillet uten belønningene dine! (Og hvis det involverer minispillet én gang hver 24. time, vel, det stinker til å være deg, lol!) Også, hvis du spiller dette for å få belønninger på en annen app (IE Mistplay, Tapjoy, etc.) Vær oppmerksom på at studiepoengene kanskje ikke tildeles for spill. Kredittene til Mistplay registreres ikke for meg atm...noen ganger gjør de det, men ikke alltid
veldig vanskelig
bra, men må trykke ganske hardt for å gjøre noe
Det er et morsomt spill, men jeg har akkurat kommet til nivå 31 og nå har jeg ingen oppgaver så jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre nå

Kunne ikke engang komme forbi lasteskjermen uten at den sparket meg ut ga den 1 stjerne på grunn av det
Merge inn er et ok spill. Den er litt treg
Kan være et utmerket spill hvis utviklere tar seg av mange mindre problemer. Trenger bedre instruksjoner, feil og feil med videoer som trengs for å fylle på energi. Jeg kommer til å fortsette å spille en stund til og oppdatere når det er nødvendig. Prøv dette spillet og avgjør selv!!
Jeg hater hvordan du må vente på tidsbestemte gaver.
Jeg elsker dette spillet!! Min eneste klage er Maisie's Mint. Det er det samme om og om igjen og blir gammelt. Trenger noe nytt. Selv om det er det samme konseptet bare Nye ting. Det gjør meg gal dit jeg ikke engang vil gjøre det. Kom med et annet spill enn Maisie's Mint.
Gir deg ikke gavene i skatteboksene etter å ha fullført utfordringene. For lite spilletid med energien som er gitt og tar for lang tid å lade opp.
Jeg lever virkelig dette spillet og spiller det mye, men da utfordringene og bestillingene blir vanskeligere, fant jeg ut at jeg gikk tom for plass på brettet. Er det uansett den kan gjøres større, ville det vært en fantastisk oppgradering...
Betal for å spille. Energidekselet er for lite, det samme er varenes brukbarhet.
Jeg synes det er dårlig fordi det er forvirrende og nivåene er kompliserte og det tar mye plass og bare nivå 2 er vanskelig ikke installer det Annonsene får det til å se morsomt ut det er ikke morsomt jeg likte det i ca. 2 minutter. Så hatet jeg det så ille vennligst ikke installer det dette er neppe et sammenslåingsspill. Det er ikke nok plass til å slå sammen ting
Ancient Planet Tower Defense Offline Strategi zny
Jeg elsket dette spillet til å begynne med, superenkelt og morsomt! Men jeg kjøpte noen edelstener for å fortsette å spille, og den krasjer hele tiden, så jeg kan ikke bruke edelstenene mine! Jeg avinstallerte det og lastet det ned igjen, og ingenting endret seg.
Gøy men det tar lang tid
Merge Inn - Tasty Match Puzzle Casual eke
Merge Inn - Tasty Match Puzzle Casual gse
Det er et bra spill, men ting går tom for gjenstander tilfeldig, og det virker som et pengetrekk. Og det er en grense for hvor mange annonser du kan se.
Det er søppel, ingen bør ikke spille dette